Thursday, November 12, 2009

TURUN KE PADANG - 12 Nov

Khamis 12 Nov - Saya bersama En. Yogeswaran (No tel : 019 -3062945), dari Jabatan Perhidmatan Bandar telah membuat lawatan ke taman-taman dibawah seliaan beliau untuk memantau kerja-kerja pembersihan yang telah dilakukan oleh para kontraktor. Lawatan ini turut disertai oleh kontrakor-kontraktor terbabit. Lawatan ini akan dibuat sebulan sekali untuk beberapa bulan akan datang dan bertujuan untuk meningkatkan piawaian kebersihan yang harus dilakukan oleh para kontraktor. Taman-taman yang dilawati pagi tadi ialah Taman=taman Sri Ramal, Ramal Indah, Bukit Meringin, Desa Meringin, Perumahan PKNS, Desa Dahlia, Ramal Suria, Ramal Desa, Ramal Ros, Jalan Teratai 6 dan Desa Surada.



Lawatan ke taman-taman lain dalam Zon 21 akan diatur bersama En. Yusni (019-3244300), dari Jabatan yang sama pada minggu hadapan.



Sementara itu saya alu=alukan maklum balas penduduk Zon 21 mengenai kerja-kerja pembersihan atau khidmat MPKj melalui Jawatankuasa penduduk masing-masing, En. Yogeswaran, En Yusni atau saya sendiri.

No comments:

Post a Comment